Var det du?

Vem stal mitt hjärta?
Kan inte finna det någonstans
Läste igenom alla gamla brev
Hittade dikten du skrev
Följde stigar vi så ofta vandrat på
Tittade till och med under min säng

Doften av din parfym trängde in
Smakade på vårens sötma
Drömde mig bort en stund
Kände värmen från dina fingertoppar mot min hud
Drack mig berusad på minnen

Var det du,
Du som stal mitt hjärta?




Har varit ute och gått nu! Blev endast 40 minuter. Men bättre än inget, helt klart!
Känner mig helt seg i kroppen.. Vill inte ta mig för något alls. Fast jag vet att jag borde.
Alla dessa borden. Känner man inte ibland att de hopar sig?
Men nu ska jag vara glad! Försöka åtminstone.
Handla var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0