Trevlig kväll!

Nu är klockan 4 på morgonen och jag har precis kommit hem!
När jag slutade jobbet kl. 15 så kom Sara och Alfons (hennes son) och mötte upp mig så gick vi till Hemköp och handlade lite mat. Sen gick vi hem till Sara för att förbereda maten.
Så satt vi ute och grillade, jag, hon, hennes kille och barnen. Jättemysigt! Sara gjorde drinkar. Som vi fortsatte att dricka när Dan och barnen hade somnat. Satt ute till run kl. 12. Då beslöt vi oss för att gå ner på stan och se om det var nå folk vi kände där. Träffade Amina och Mohammed. Sen var det någon kille som kom fram till mig och sa: Fyfan vad chackad (stavning?) du är! Konstig snubbe! När vi suttit utanför Oscars ett bra tag och sett diverse slagsmål m.m. så beslöt vi oss för att gå runt ett varv till, sen gick vi till mcdonalds. Där fick vi sällskap av ett gäng killar som snackade om massa konstiga saker.. Det var tydligen "respekt" att Sara hade barn i alla fall. När vi gick därifrån så kom det några killar som kallade mig för emo!! Det blev jag lite upprörd över. För jag vill inte att folk ska se mig som det. Men kanske ser jag ut som ett. Tvåfärgat hår, piercing i läppen, tajta byxor och vita hängslen.. Ja, okej jag kanske kan förstå varför de sa som de sa. 
Det har i alla fall varit en kanonkväll och natt! Detta får gärna göras om. 

(Tog bara kort med mobilkameran, så ursäkta den dåliga kvalién. Drinkar!)







(En av killarna vi mötte på mcdonalds.)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0