Trampar i kvicksand.

Känns verkligen som det.. som att jag står i kvicksand. Och ju mer jag kämpar desto djupare sjunker jag.
Nu är det väl inte meningen att jag ska skriva deppiga inlägg hela tiden. Men det blir lite lätt så när sinnesstämningen ligger på den nivån.
Har precis kommit hem. Cyklade till Willys för att köpa lite mat. Var hungrig när jag åkte, men nu har jag tappat aptiten igen. Hoppas den ska komma tillbaka.
Det är 5 km till willys. Så jag har alltså cyklat 1 mil idag. Duktigt. Gick ju faktiskt 3 km också tidigare idag. Plus mina 100 stycken på magtränaren. Det blir bra träning för en dag!

Funderar på att ta en filt och bara lägga mig på gräset med mp3:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0