The world is in our hand.

Påklädd och fixad. Så ska strax bege mig till jobbet.
Sen har jag x-antal samtal som jag verkligen måste göra nu! Har skjutit upp det för länge.. Så det ska jag banne mig ta tag i.
Sen ska jag vara med Sandra efter jobbet. Kanske få i ordning lite mer i lägenheten. Kul att hon får komma hit och städa..
Jag skulle verkligen vilja få tag i ett köksbord till på fredag. Men det känns nästan omöjligt. Om det inte är ett lätt. Så jag kan bära det själv! Kikade lite på Fyndlagret igår. Men vet inte om jag hittade något bra. Och det känns lättare att köpa på IKEA då det är nedpackat. Lättare att bära det då. Annars får jag väl ta med någon som kan bära med mig.
För anledningen till att Sandra inte kan bära är att hon opererade sig igår. Hon tog bort tumören. Så hoppas att allt ska bli bra nu!

Nej nu måste jag springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0