Sommarvärme!

Nu har man gått i flera månader och längtat efter värmen, och när den väl är här på riktigt så tycker man
att det är FÖR varmt. Haha. Aldrig är man nöjd.
Det är verkligen tropisk värme ute. Så jag sitter nog inne ett tag till. Det är jättesvalt och skönt i min lägenhet.
Om ett tag kommer Angelica hit! Eller om ett tag, om nån timme eller två kanske. Vet inte exakt när hon kommer. Då ska vi i alla fall åka en sväng till birsta! Sen drar vi upp till Östersund!

Jag har ett problem.  Har inga sommarkläder... Just nu har jag på mig baggybyxor som jag dragit upp en bit, en topp och väst. Det var det mest avklädda jag kunde hitta!

Kanske borde städa lite och packa det jag ska ta med mig till Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0