Persikofärgade väggar.

Jag tycker att det är jätteviktigt att vara kreativ och verkligen få uttrycka det.
Ju fler idéer och projekt man har desto bättre. Om man sedan bara förverkligar en av tio idéer så gör det faktiskt inget.
För hjärnan har ändå fått arbetat. Antagligen så har man redan sett alla sina projekt i färdig form i sitt huvud.
Folk skrattar alltid åt mig och mina idéer.. Förstår faktiskt inte varför. Jag har gjort en del saker i mitt liv som jag är väldigt nöjd över!

Nu till rubriken på mitt inlägg.. Väggarna i mitt kök är persikofärgade. De ska målas om! Ska måla dem vita!
Har en del andra idéer också. Men tänker inte säga för mycket nu! Ni ska få före- och efterbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0