Ont..

Jag har verkligen jätteont. Det är nog inte hjärtat direkt. Men det är något innanför bröstet i alla fall. Det hugger till då och då och när jag andas så gör det jätteont. Undra vad det kan vara för något...

Vaknade 8:30. Kunde inte sova vidare. Så jag har legat vaken. Känner mig lite småbakis och kanske inte så jätteinspirerad.

Flytten då? Jo flytten gick bra igår. Om inte Sandra och Dan hade burit, burit och burit. Så hade det aldrig gått. Så tack så himla mycket!! 
När flytten var klar vid 9 på kvällen så fixade Sandra god middag!! Potatisgratäng och kött. Det var verkligen extra gott också för jag var superhungrig. 
Runt 12 någongång gick vi ner till stadshuset. 
Vid 2 var jag redan less. Så jag promenerade hemåt! 

Nej ska försöka ta tag i mig själv snart!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0