Nötter.

Tror Sara kommit fram till svaret. Överkänslig mot nötter.
Det är däför jag mår som jag gör! Det är ju det mest rimliga! Alla symptom stämmer ju. Tur att jag inte fick värsta allergichocken eller nått... Hade varit läskigt nu när jag är ensam..
Då vet jag att jag inte ska proppa i mig så mycket choklad i framtiden!!

Men får stå ut med mina illröda kinder och röda ögon just nu... det mesta av illamåendet har i alla fall lagt sig... har jätteont i huvudet. Så nu ska jag verkligen tvinga mig själv att försöka sova.
Kul att jag har jätteläppar... (Men kan säkert vara mysigt att kyssa mig just nu...Någon som vill testa?)

Kommentarer
Postat av: sara

mmm jätteläppar låter fint ;-) hahaha

sov nu, du mår säkert bättre imorgon.

och kom i håg: INGET godis till frukost nu...

2009-05-07 @ 00:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0