Konstgjord andning är till för mig.

Kul att sen jag gjorde om designen på bloggen så har jag tappat en massa läsare. Trodde ni skulle tycka att det var bättre med lite färggladare.
Men antar att jag har deprimerade läsare som gillar svart!

Sitter här som en nörd med båda mina datorer igång. Lyssnar på musik och är inloggad på msn på den enda, och på denna, min vanliga stationära sitter jag och fixar i photoshop. Ska trycka t-shirtar! Tänkte göra det ikväll. Men det blir bättre att jag gör det på söndag när jag inte har så mycket att göra. Åtminstone två stycken ska jag fixa. Ni får se resultatet då!

Satt och googlade runt lite förut, hittade dessa sjukt snygga skor! Hur grymt vore det inte att ha såna?
Han som gjort dem har målat dem för hand! Och han la ut dem på eBay där priset trissades upp snabbt.
Klicka här för att se hur han gjorde dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0