Kom lite närmre.

Nu är det snart dags att sova. Har haft världens sug efter godis hela kvällen. Men jag har stått emot. Det tycker jag är duktigt. För det är så enkelt att bara gå ner på Coop och köpa godis. Men nej!
Blev tacos både till lunch och middag idag. Imorgon blir det nog samma sak. Inte tacos. Men pannkaka både till lunch och middag. OM jag orkar göra pannkakor innan jobbet. Skulle ju vara bra. För jag tänker sluta slösa pengar på att köpa lunch varje dag. Blir faktiskt en stor kostnad i längden. Blir runt 400-500 kr i månaden. Och det är ju pengar jag skulle kunna lägga på något annat!

Nej nu håller jag på att somna! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

heja heja, det är superduktigt att låta bli :-)

2009-05-06 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0