Jag lyckades.

Efter mycket om och men lyckades jag ta mig till jobbet idag.
Men är jättetrött. Somnade inte förrän runt 5 imorse. Sen låg jag och halvsov till klockan 12. Då bestämde jag att jag var tvungen att kliva upp! Testade massa olika kläder, för det kändes inte som att något passade. Tillslut fick det bli; Svart skjorta, mörka jeans leggings, vita hängslen och en hatt! Så då kände jag mig lite fin i alla fall.
Har träningsvärk i hela kroppen idag. Gjorde ju 100 stycken på magtränaren igår. Och det känns!
På jobbet kändes det som att jag skulle spy.. ville bara att timmarna skulle gå snabbt!
Min kropp är i uppror mot mig just nu. Har inte tagit så bra hand om den som jag borde..
Hoppas att jag ska kunna ta tag i mig själv. Är dock lite rädd att jag bara kommer ligga i sängen söndag och måndag.
Men får försöka ta promenader i alla fall!
Längtar till nästa helg. Då ska jag åka upp till Östersund. Dock är jag lite orolig för hur det ska kännas att vara där uppe igen... men förhoppningsvis går det bra!

Nu ska jag försöka städa lite, gå till ica och köpa hårfärg. Sen ska jag till dalgatan!

Ciao bella!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0