Jag dricker min pucko.

Sitter här under täcket och dricker pucko. Men jag har faktiskt börjat packa upp en del saker. Tre kartonger är jag klar med. Men det är verkligen tråkigt att packa upp..
Jag har kommit på att jag nog gillar "riktiga" lägenheter bättre. Då man bor en bit upp, och har lite utsikt. Sen är det faktiskt jättemysigt att köket här påminner mig om mitt kök i Kvissle. Då tänker jag tillbaka på när jag och Annika började träffas! Mysigt.
Så den här lägenheten känns bra även fast min förra var jättemodern. Men jag gillar nog inte modern. Så det är bra!
Det är helt underbart väder ute, så det är ju lite tråkigt att jag är fast här och ska fixa i lägenheten hela dagen.. men, men. Får se hur långt jag kommit ikväll så kanske jag går ut och tar en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0