If you don't mean it..

Kvällen har varit kanon! Har verkligen mått jättebra! Den där promenaden gjorde susen för hela mig. Blev pigg av den. Så nu har jag kommit igång med lägenheten igen. Och jag är peppad inför att få klart på vardagsrummet. Är peppad över att försöka träna varje dag också. Med träna menar jag inte hårdträna, för det skulle jag inte klara av att göra varje dag. Men långpromenader, magtränaren, simning, cykla. Ja, ja jag är på G.
Tittade på X-men; The last stand nyss. Var längesen jag tittade på en hel film ensam. Men den var jättebra. Älskar när de får till små detaljer i filmer!

Vad händer i veckan då? På torsdag ska jag till UC och skriva på papper inför min sommaranställning på Återkommande mode. Skönt att få det på papper så man vet att det verkligen blir så! Och att få veta hur mycket jag kommer få i timmen.. Spännande!
På fredag kanske man skulle grilla lite? Någon som är på?
Sen vet jag inte om det blir lördag eller söndag. Men någon av de dagarna i alla fall så åker jag upp till Östersund.
Ja, och på fredag och lördag är det jag som är ansvarig i butiken! Jag som ska låsa upp, räkna pengarna, se till att inget går fel och sedan låsa. Känns bra att få ett sånt stort ansvar!

(Rensade kylen förut, fick slänga massa mat... :( Hatar när det händer. Känns som sånt slöseri..)




(Klicka på den här bilden! Molnen var konstigt långt ner igår...)


Kommentarer
Postat av: sara

jag kan inte klicka :-(

2009-05-25 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0