Hjälte utan mod.

Funderar på om jag borde sova kanske.. Klockan är snart 12.
Känner hur jag vill glömma det gamla och bara gå vidare. Nu är det dags att få bort den där obehagliga klumpen i magen!

Jobbdags imorgon igen. Känns skönt! Bara två veckor kvar att njuta innan jag börjar jobba heltid. Är lite nervös faktiskt. Men hoppas på en kanonsommar! Ska umgås med alla underbara vänner! Och förhoppningsvis kommer familjen upp och hälsar på lite också. 

Nej nu ska jag försöka sova innan jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: Sofie bredell

Haha, du gjorde om bloggen med gladare färger. ;) du får säga till om antalet besökare ökar :D

2009-05-19 @ 00:46:24
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0