Har du dött?

Nej jag har faktiskt inte dött! Är ytterst levande. Men måste säga att de senaste dagarna nästan fått mig att hamna i koma. I lördags öppnade jag en påse ostbågar och satt vid tv:n hela kvällen. Helt ensam. Det är nästan så man börjar prata med sig själv för man känner ett starkt behov att använda sin röst någon gång.
Söndagen var också rätt seg. Annika kom vid 3. Sen kom Emma lite senare. Så jag satt bara och lyssnade när de tränade inför sina framträdanden. Så då blev det ju inte heller att prata så värst mycket.
Och igår var jag på Birsta. Också där ensam. Då började jag nästan få fnatt faktiskt!
Ska bli så skönt nu om 1 ½ timme att jobba! Träffa vännerna igen och socialicera!! 
Och förhoppningsvis har Annika tid för mig ikväll så kanske vi kan gå en promenad.
Sen på torsdag kommer Linda och Sofie upp och stannar till på måndag. Skönt! 

Har förresten börjat måla om köket nu! Tror det kommer bli riktigt snyggt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0