Godmorgon världen.

Vaknade kl. 5 imorse och kände mig verkligen jättepigg och utvilad. Men jag kände att det skulle varit för sjukt att kliva upp så tidigt, så jag tvingade mig själv att somna om!

Har fortfarande inte kommit i ordning i lägenheten än. Men det går framåt! Köket är det bara lite småsaker att göra. Och i vardagsrummet har jag fått ihop soffan och sängen i alla fall! Så det är bara att kämpa på.
Var duktig och handlade igår. Först gick jag på Coop och handlade för 300 kr, men de hade inte allt jag behövde där. Så jag gick hem och lämnade kassarna, sen gikc jag på ICA och handlade för 200 kr. Så nu har jag lite mat så jag klarar mig ett tag. Har till och med handlat så jag kan äta frukost. De ni!

Idag blir det att jobba några timmar. Sen kanske jag ska vara med Sandra och Charlien ikväll. Har inte bestämt mig för om jag orkar eller inte än. Har så ont överallt och känner mig smått stressad över att jag vill få i ordning så fort som möligt. För jag vill komma igång med renoveringen så snart det bara går!

Men nu ska jag ta en dusch! Med shampoo! I torsdags fick jag ta diskmedel för jag hittade inte något annat i röran!

(God frukost. Det mörkaste brödet de hade på affären, smör, ost, rädisor och groddar. Mums!)



(Gjorde jättegod middag. Vegetarisk såklart! Ugnstekt potatis, quornfilé, tzatziki och en sallad på gurka, sallad och rädisor.)



(Undra om man tvunget måste ha gardiner. För jag vill inte skymma utsikten. Sov till och med utan att dra ner persienerna i natt för det är så härligt med stora fönster!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0