Fredagsmys. Nu blir det fredagsmys.

OLW's nya reklam sätter sig på huvudet. Riktigt irriterande faktiskt! "Fredagsmys. Nanananana. Fredagsmyyys."

Var på Coop förut. De har inga vegetariska produkter kvar?! Jättekonstigt. Varför slutar man med sånt?? Och ostbågar har de inte haft på en vecka. De två sakerna som jag inte klarar mig utan!

Nästa helg ska jag åka upp till Östersund! Hoppas det blir bra.

Imorrnkväll ska jag umgås med Dalgatan. (Ja du kallas så nu.) Sitter och funderar på om vi kanske ska grilla lite innan Robinson... Måste ju använda min grill nu när jag köpt en! Ska bli så skönt att äntligen umgås med någon.
Skulle egentligen varit med Totte ikväll, men hon dissade mig för någon kille.. 

Nej om jag skulle ta och klippa håret lite kanske! 
Jag och Dalgatan ska dela på en förpackning röd hårfärg imorgon, billigare! 

Gjorde 100 gånger på magtränaren förut. Har världens träningsvärk nu! 

Här kan ni titta på OLW's jobbiga reklam!

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahahaa, har aldrig hört den här tidigare!

Men ja, du har rätt, den sätter sig verkligen på huvet!

2009-05-23 @ 12:01:58
URL: http://iamtazzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0