Forsta natten i nya lagenheten.

Gar inte att skriva de sista bokstaverna i alfabetet pa den har datorn. Sa det far bli lite konstigt for tillfallet. Kanns som jag ar utomlands eller natt!
Men ja. Har precis kommit hem fran stadshuset. Var studentfest dar. Kanske inget for mig alltsa. Men var val ratt skoj anda!
Jag har sjukt ont i hjartat just nu. Vet inte vad det beror pa. Men jag plagas verkligen! Maste kolla upp det om de fortsatter sahar...

Orkar inte skriva sa mycket mer. Ska nog forsaka sova nu. Sen kopplar jag in min dator imorgon. Da blir det ett riktigt blogganlagg! Sitter just nu vid barbara. Men det var ju bekvamt nu i borjan. Tradlost internet ar det ocksa. Nice.

Nu SKA jag sova.. Hoppas mitt hjarta slutar gora ont snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0