Förr eller senare.

Nu börjar jag bli riktigt less på renoveringen.. För det är så svårt att komma igång på riktigt!
Jag själv har blivit första prioritet den senaste veckan.

Idag så har jag jobbat 9-14. Sen gick jag och Sara till subway och åt lunch. Gott!
Jag börjar bli lite nervös över fredag när jag ska ha ansvaret i butiken. För nu visade det sig att Jenny inte heller kommer vara där. Så jag hoppas Sara, Robin, Angelica, Sara-Maria och Lena kommer då! Jobbigt om vi är för få..
Hade ju gärna gått ut och käkat med Sara och Robin eftersom det är Saras sista dag på butiken.. Kommer bli tomt i butiken utan henne! Men vi får luncha ibland ändå!
Har gått 5 km idag. Ska strax gå ut och gå lite till så jag kommer upp i 1 mil. Mina 100 stycken på magtränaren är redan klara!
vad duktig jag blivit!

(På min vägg satt det två hyllor.. och jag vill inte ha dem där, så jag tog ner dem..)



(..Jag förstår varför killen som bodde här innan målade runt hyllorna!..)



(Det var metallpluggar i väggen som inte gick att få bort snällt.. med våld kom de ut, likaså en massa gips,
så nu kan man se isoleringen.. Kommer bli mycket arbete för att få det där snyggt..)



Kommentarer
Postat av: sara

fiiina hål ;-)

2009-05-26 @ 22:58:18
Postat av: Jenny

De kallas mollyplugg o de måste man använda om man vill sätta upp saker lite stabilare i gipsväggar.. men jag instämmer, det är ett helvete att få ut. Jag brukar oftast lägga spackel ovanpå bara, slipa lite o sen måla :P

2009-05-27 @ 20:11:57
Postat av: Jenny

föresten.. anledningen att de är så svåra att ta bort är för att de expanderar bakom gipsväggen för att sitta ordentligt. Hoppas du fick rätt på d :)

2009-05-27 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0