Chefen Frida.

Idag var min första dag då jag får riktig lön! Känns underbart skönt! Har inte haft nått jobb sen 2006 så detta är ju kanon!
Yvonne och Harriet var lediga idag så det blev jag som fick vara ansvarig för butiken. Det gick jättebra!
Jag inser ju verkligen hur mycket jag vuxit! Hade det här varit för ett år sen hade jag aldrig klarat att ta på mig ett sånt här ansvar. Då skulle jag fegat ur. Men nu kan jag ta mig ann stora uppgifter! Lyckan känns i hela kroppen!
Dock var ju den här dagen lite ledsam också.. Det var Saras sista dag i butiken! Hon fick en present av oss som jag hade varit och köpt. En mugg med en ko på som hon kan ha på Telia. Och så fick hon ett kort som såg ut som korv med bröd! Haha. Två tior fick hon också. Så hade jag skrivit: Om du saknar oss för mycket kan du altid gå till donken.
Hon bjöd på kladdkaka. Så jag, hon och Angelica satt ute i solen och fikade innan butiken öppnade. Mysigt värre!
Lunchen spenderades också ute i solen. Idag har det verkligen varit sommarvärme!
Nyss har jag ätit nästan ett halvt kilo jordgubbar.
Blir alltid så energilös när jag kommer hem till min röra.. Vill verkligen inte ha det såhär mer! Måste komma igång med renoveringen. Det säger jag hela tiden. Men jag måste!!

Ska nog ta en promenad strax. Eftersom ingen ville dricka vin med mig eller umgås med mig. Minns inte ens sist jag  umgicks med någon efter jobbet. Tragiskt..

Förresten så går det jättebra med mitt ätande nu. Äter mellan 300-1000 kalorier per dag. Och jag märker redan hur det gett resultat. Plus träningen. Det är kanon!

(Jordgubbar! Sommarkänsla! Har dock inte tagit årets första mjukglass än! Måste göras snart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0