Blott alvedon.

"O jag somnade den natten i tron på att allt var en del
i en kärlekshistoria
men det visa' sig dagen därpå att jag hade gjort fel
när jag gav dig en gloria
Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon
och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick
där ifrån" - Lars Winnerbäck

Har inte varit en bra dag idag! Känt mig ledsen nästan hela dagen och
ögonen har fyllts gång på gång.
Men när jag nästan inte stått ut längre så har jag tänkt på att jag kommer
bli glad på lördag.
Så då har det gått lite bättre.
Nu ska jag börja träna igen. Jag måste göra det.
Det var enda sättet för mig att få undan all ångest när en viss person var i Afrika.
Så min sommar kommer bestå av jobb och träning!
Jag överlevde ju förut, så jag kommer överleva igen.
En person kan inte utgöra mitt mående.
Jag har faktiskt mitt liv i mina egna händer!!
Och jag tänker må bra! Så det så.

(Satt i parken och funderade lite tidigare idag.)



(Smygfotade folk som åt glass!)



(Var jättefint väder så jag satt och njöt.)



(Dock kom jag hem några timmar senare och var jätteblöt för regnet öste ner!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0