Allmänt less.

Det är inte bra för mig att vara ledig. Inte ens två dagar. Jag blir rastlös, men tar mig samtidigt inte för någon. Både igår och idag har jag i princip mest bara suttit vid datorn och tv:n och inte gjort något speciellt alls.. Jag hade kunnat göra klart fotona i photoshop, eller gjort klart i lägenheten.
Och detta gör att jag blir orkeslös inför kursen och jobbet imorgon. Jag har jättestor lust att strunta i kursen. Den är inte obligatorisk liksom. Bara en kul grej. Jag vet att jag tyckte den var jättekul sist. Så jag förstår inte varför jag inte vill gå på den nu..
Jag borde jobba varje dag. Då kanske jag inte hamnar i den här sinnesstämningen. Då kanske jag håller en normal nivå hela tiden.
Just nu känner jag mer för att stå i kassan på jobbet än att gå på kursen. Men får se hur jag känner imorgon. Jag ska ju alltid göra det som jag tror att jag mår bäst av.

Men jag pratade i alla fall med söt i telefon ikväll i en timme. Då blev jag glad. Du är finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0