Aldrig att jag tänker låta något ont hända dig.

Sådär! Tror jag är klar med alla dagens viktiga bestyr!
Har fixat en namnskylt till min dörr. Lite snyggare än en handskriven..
Anmält flytt av bredbandet till bredbandsbolaget.
Skrivit ut massa papper till soc.
Mailat Therese om renoveringen.
Skrivit ett brev till mormor.
Ja, tror det var allt som skulle göras idag.
Fick ta en ny tvättid också eftersom någon tvättar på min tid. Jag har inte hjärta att slänga ut den personens tvätt.

Annars då? Funderar på att kanske gå och simma idag. Men tror att det kanske får bli en promenad i stället och simma imorgon.
Ska nog gå till fyndlagret snart och se om de fått in nått kul. Sen måste jag handla lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0