You touch my hand and colors comes alive.

Blev en 45 minuters promenad igår! Fick för mig vid 8 på kvällen att jag skulle gå hem till Sara. Så jag kom dit nästan lagom till Beck. Vi tittade på Madea goes to jail också. Men tror att det mest var jag som tittade på den. Sara somnade!
Sen så idag gick jag hem från henne så då fick jag också en promenad, skönt!

Just nu är jag trött! För jag somnade på soffan förut! Blev så less på att se all snö. Men nu är himlen blå i alla fall. Fast jag är seeeeg..

Ska väl se om jag kan fixa lite middag! Är dock inte så hungrig.
Men ska äta mina bananer med frusta hallon idag! Blev ju inte så igår eftersom jag så hastigt kom på att jag ville gå till Sara..

Tror att jag ska meditera ikväll! Så blir till att tända massa ljus och hitta lite passande musik.
Jag älskar att meditera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0