Visst känns det som att kärleken väntar.

Igår gjorde jag och Sandra ostpaj! Gott, gott! Så nu har jag lite mer i frysen att ta upp när jag blir sådär hungrig på en gång eller inte har tid att laga mat i flera timmar..
När vi åt kollade vi på Eldflugornas grav. Jag gråter alltid till den, tycker den är så hemskt!
Senare så kollade vi på Rallybrudar. Jag skrattade verkligen så jag grät åt en scen, det var så galet kul!! Efter en stund kom Snuff hit också.
Blev en skräckis också! Asylum. Det var den sämsta filmen jag sett på länge! Den var så overklig att man mest bara satt och skrattade!

Nu håller jag på och tvättar. Ska städa i ordning lite också. Sen blir det en långpromenad!

Jag börjar känna nervositeten bubbla upp i mig.. är verkligen jättenervös inför Annikas hemkomst. Bara 9 dagar kvar nu. Känner att vi har väldigt mycket att prata igenom.

Till veckan har jag inget alls planerat förutom simningen tisdag och torsdag. Tror det kommer bli en rätt lugn vecka faktiskt. Kanske skulle kunna dra ihop ett gäng och bowla på fredag eller lördag? Någon som är på? Då har väl ändå de flesta fått pengar så man har råd med det!

Nej, nu ska jag fixa lite vego-brunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0