Jag är faktiskt lycklig.

Tveka inte. Varför tvekar du? Jag är lycklig på riktigt nu. Verkligen. Inga mer tabletter, inga psykologbesök, inga rakblad, inga panikattacker. Bara ren lycka. För jag har insett hur viktiga alla olika delarna är i livet. Motion, kost,  jobb, vänner och familj. Allt det är komplett för mig. Jag har verkligen allt jag kan önska mig!
Och att nöja sig med det man har är också viktigt. Inte försöka finna något högre som man ändå inte behöver.
Jag vill inte att du ska oroa dig för mig. Vill inte stjäla energi i från dig. För ditt liv och din lycka är också viktig. 
Om du finner din inre röst så finner du dig själv. 

Hittade ett bra citat!
"Likheten mellan lyckan och en amöba är att båda förökas genom delning."


Kommentarer
Postat av: LindaBredell

Jag älskar dig syster min! <3

2009-03-23 @ 21:09:56
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0