Uppdatering!

Måste väl uppdatera lite här nu! Så inte fler människor blir oroliga att jag gått och dött eller nått. Mamma ringde mig och trodde något hade hänt eftersom jag inte skrivit på två dagar!
Men jag mår så bra så! Så det är ingen fara!
I fredags var jag med Sandra. Dock kanske hon inte var det roligaste sällskapet eftersom hon somnade mitt under en skräckfilm. Sen satt hon och snackade i telefon en massa, så jag fick hitta på något så "roligt" som att städa och handtvätta lite. Men sen låg vi och pratade till halv 6 på morgonen ungefär. Så lite kvalitetstid fick jag väl ändå!
Klockan 10 klev jag upp. Så det blev inte många timmars sömn!
Jobbade några timmar. Sen mötte jag upp Sara vid Vero moda. Vi gick runt en sväng på stan. Sen åkte vi hem till mig.
På kvällen så släckte vi såklart ner alla lampor för earth hour. Tände en massa ljus och en rökelse!
Jag lagade en ny vegetarisk mat också. Den blev riktigt god! Har tyvärr ingen bild på det. Men jag lagar det säkert fler gånger!
Idag har det varit en rätt slö dag! Men dagen har ändå bara susat förbi!

Nu ska jag nog försöka laga någon middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0