Tuva 2 år! Hipp hipp hurra!

Blev ett längre besök än vad jag hade trott. Tänkte egentligen bara gå till Sara, lämna kakorna sen gå en promenad. Men så fastnade jag där. Blev först fika med hela tjocka släkten. De verkade tycka om mina kakor i alla fall! Sen så kikade vi på Pippi på rymmen. Efter det var jag ju på väg hemåt, men då fastade man att prata ännu lite till. Så efter 5 timmar så började jag i alla fall gå hem. Lyssnade på schlager och dansade lite glatt medan jag gick hem.
Så nu har jag nästan precis kommit innanför dörren. Är rätt hungrig så jag ska fixa i ordning lite tacos.
Jag vet inte varför, men mitt liv känns så himla surreal på nått sätt.. Det är så annorlunda mot för hur det brukar se ut. Känns verkligen som att jag mognat och blivit vuxen. Sen att man har sina ytterst omogna stunder har väl sin charm det med. Men i det hela stora.. Och det känns faktiskt väldigt bra!

(Jag vill ha sommar och min söt-hund!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh :) Så fin och mysig bild!

2009-03-08 @ 19:01:05
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0