Tog allt som var ditt.

Ingen bra dag idag! Måste ha stängt av larmet på mobilen i sömnen. Vaknade sen kl. 09:15 av att jag fick ett sms. Då flög jag upp ur sängen och insåg att jag var tvungen att bli klar på 15 minuter! Så jag skyndade mig att klä på mig, sminka mig och platta håret! Hann i alla fall till jobbet så jag var där kl. 10. Då hade vi månadsmöte med Leif Grip.
Efter det har jag haft ont i huvudet nästan hela dagen! Tror det är vätskebrist. Lena och Mattias sa att jag skulle skärpa till mig och dricka vatten!
Kände att jag behövde frisk luft, så jag promenerade hemåt. Var inte så pigg på att simma idag när jag mår såhär. Ska ändå gå en 45 minuters promenad sen. Så då får jag min dos av motion idag!

Idag är det våffeldagen.. Kan ingen göra våfflor till mig? Jag är suuugen på det. Men blir nog inget av.  *Ledsen*
Nu kom jag att tänka på en gång när jag var liten, då skulle mamma göra våfflor, vet inte om det var våffeldagen eller inte. Men i alla fall så var det sent på kvällen så det var mörkt ute. Och så helt plötsligt så gick strömmen! Så mamma fick panik och försökte få ut våfflan ur våffeljärnet där i mörkret. Det var roligt!

Nu ska jag nog klä på mig, för jag har duschat precis, sen måste jag posta ett brev.
Måste komma på någon middag att äta också eftersom det inte blir några våfflor idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0