Ta mig tillbaka till dagarna med dig.

Vissa dagar är så himla fyllda med saknad. Idag är en sån dag. En dag som jag mest bara ligger och funderar. När jag tänker tillbaka så ka jag inte förstå att hon den där rädda och förvirrade människan var jag.
Allt är så himla annorlunda nu. Jag skulle aldrig låta mig själv dras ner igen. Jag är så otroligt stark och stabil. Jag finner mening och lycka i mitt liv.
Men jag saknar att få dela allt med någon. Och denna någon är inte vem som helst. Det är den personen som jag värdesätter så otroligt högt, det är hon som jag gett mitt hjärta till. Om jag fick en chans till skulle jag aldrig sumpa den. Jag skulle leva varje dag som att det vore den sista. Det finns så mycket som jag vill ge henne. Jag vill ta henne till platser. Vill låta henne se mitt inre.
Jag är glad över mitt nya jag. Men jag hoppas att jag kan få dela det med henne. Vill inte ge mig själv till någon annan. Jag tillhör henne. Min kropp, mitt sinne och mitt hjärta. Allt är hennes.
Om hon bara vill ha mig.

(Ta mig tillbaka till dagarna med dig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0