På topp!

Har varit i Birsta med Sara idag! Vi ska matcha varandra på fredag. Så nu har hon hittat kläder att ha till dess. Men jag måste säga att det är dåligt med rött! Det är väl ändå en tidlös färg?
Gillar inte vårens färger! Pastellfärger.. Känns för mesigt på något sätt. Man vill ju ha lite starkare färger!

När jag kom hem så fixade jag lunch! Blev verkligen jättegott! Känns som att jag lagar en ny maträtt varje dag! Men jag tycker att det är otroligt roligt.
Nu ska jag se om det finns nått nytt avsnitt av Desperate housewives att se!

(Otroligt god lunch! Quornfilé, bulgur och hemmagjord salsasås!)
 

Kommentarer
Postat av: sara som inte va med i birsta

mums, ser värsta GOTT ut :-)

2009-03-16 @ 21:16:34
Postat av: chili

wow,sicken supersnygg tatuering:)Och maten ser smaskig ut med:)

2009-03-16 @ 22:59:49
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0