Och solen går sakta ner.

Sitter och lyssnar på skivan med låtarna som Sandra spelat in. Din röst gör mig lugn. <3

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me

You used to captivate me
by your resonating light
But now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts my once pleasant dreams
Your voice it chased away all the sanity in me

I födelsedagspresent får du gärna göra några James Blunt låtar.. (a)

Idag har det varit en väldigt seg dag. Jag har mest bara känt för att sova, men jag har inte lyckats även fast mitt huvud är helt segt. Det är för mycket stress hit och dit. Och det verkar vara omöjligt att få tag på Malin.. Blir lite less.
Ska försöka laga någon middag nu. Sen måste jag nog ta mig ut på en promenad!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw! Glad jag blir<3 Fast inge James Blunt ;)

2009-03-30 @ 18:20:25
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0