Nattliga tankar.

Kanske dags att sova snart. Men jag har inte ro i kroppen. Varför känns det alltid som att jag upprepar saker?
Imorgon ska jag försöka åka och köpa lite nödvändigheter på clas ohlson! Hoppas på att jag fått mina pengar bara.. Annars kommer det inte gå så bra med endast 100 kr på kontot.
Har jag fått pengar måste jag leta efter en ny sportbh också!
Det är jättebra för nu för tiden behöver jag aldrig fylla på mobilen med 200 kr, för jag skickar knappt nå sms längre. Blir väl några stycken per dag bara.
Så mycket för nattliga tankar. Här kommer bara en massa onödigheter ju!

Längtar till den 20:e! Jag hoppas på en kul och oförglömlig kväll! Hoppas att min t-shirt kommer snart som jag ska ha på mig då. Tusan det blir ju ännu ett klädplagg!
Men jag har faktiskt under tre månader bara köpt: Ett par baggyjeans, ett par jeansleggings, en skjorta och en t-shirt! Jag får försöka göra något bra för mänskligheten så kanske jag kan komma undan med det med gott samvete.
Vet dock inte vad jag kan göra för bra? Jag skulle kunna rensa ur mitt förråd och se om det finns saker som jag kan skänka till Erikshjälpen. Det är ju en bra sak i alla fall!

Nej nu ska jag nog borsta tänderna och gå och lägga mig. Även fast jag är ledig imorgon så finns det ju ingen anledning till att vara vaken halva natten!

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0