Made with love.

Så underbart väder! Ja, inte nu kanske, för nu har solen gått ner.. men förut!
Fick sluta halv 5 idag. Det tackar man för!
Så då gick jag först på stan och köpte lite saker jag behövde.
Sen så promenerade jag hem. Känns verkligen som att våren är på gång!

Ska strax städa lite. Är inte så kul att inleda helgen med stökig lägenhet..

Imorgon ska jag kliva upp tidigt! Ska följa med på mammografi.. jag blir nästan lite
nervös själv även fast det inte är jag som ska på undersökning.
Men så då kommer jag börja jobba rätt tidigt så jag kan sluta i tid!
Blir simning efter jobbet. Sen hem till Sara för förfest innan club alexis!

(Dagar som förvandlas till nätter. Och en morgondag då solen ler igen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0