Livet så som det ska vara.

Idag när jag kom till praktiken så kom Lena och sa att hon hade en liten present till mig. Bara för att jag är så snäll mot henne så fick jag en jättesöt mjukissnögubbe och godis! Så gulligt!
Det är då jag verkligen får bevis på att min godhet verkligen existerar. Jag blir så glad!
På lunchen blev det sallad igen, men med Sara den här gången.
Efter praktiken gick jag som varje torsdag till sporthallen och simmade! Var jätteskönt idag.
När jag kom hem fixade jag middag. Och nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck.

Jag dricker glögg
Med balkong dörren öppen inatt
Jag är så trött på alla mail och koder
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder
Ja för en doft av sommarens sista dagar
När vinden blåser in ifrån England

Tror jag ska försöka städa lite nu!

(Tack Lena!)



(Glad idag!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! :) så fin du är!

2009-03-12 @ 20:35:32
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0