Last dance, first kiss.

Jag har insett att jag har kontrollen över mitt eget liv. Om jag inte vill flytta från Sundsvall så behöver jag inte det!
Jag tänker stanna kvar här över sommaren i alla fall. För jag har ingen aning om vad som händer de närmsta månaderna. Så det är mycket bättre att Jag planerar för mitt eget liv. Tar Mitt öde i Mina händer.
Så jag ska söka sommarjobb som en galning här i Sundsvall. För jag kan inte flytta när allt är så osäkert. Vet inte ens vart jag skulle flytta i så fall.
Nu har jag eventuellt hittat en ny lägenhet här i stan. Får förhoppningsvis svar imorgon! Då sätter en massa renoveringsplaner igång också!
Både Robin och Lill-Sara har redan sagt att de ska hjälpa till med att slipa och måla! Eller jag kanske tvingade dem lite. Men vad har man vänner till annars! 
Sandra kan förhoppningsvis köra med släp. Så hon får hjälpa till med det! 
Så nu är det bara klartecken om lägenheten! 
Då ska jag ringa min hyresvärd och säga att jag kan flytta ut tidigare än beräknat. 
Så idag är jag väldigt glad. Känns som att det kan bli en riktigt bra sommar! 

 Nu börjar jag fundera om mina grannar försöker röka ut mig! Jag spelar jättehög musik och det luktar cigarettrök i hela lägenheten. Hm!

Dags att fixa middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0