Just dance!

Om en tjej kan känna sig bögig så var det den känslan jag fick imorse. Lyssnade på Enrique Iglesias när jag skulle till bussen. Så dansade jag medan jag gick. Och med tajta byxor såg det rätt gay ut. Ja, jag vet att jag är gay. Men kill-gay. Kan inte förklara. Men det var kul i alla fall och jag skrattade åt mig själv! Det är ju huvudsaken!

På praktiken blir det bara mer och mer galet för vaje dag som går! Robin försökte dansa bugg med mig idag. Något som jag absolut inte ville! Jag kände att bugg är verkligen inte min grej, och inte inför en massa kunder! Sen så kom han på nästa grej, och det var att han skulle pierca mig i örat med prismärkaren! Jag var nästan med på det. Men insåg att nålen är så tjock att det kommer göra riktigt ont!
Vi hade lite tråkigt ett tag också, så vi försökte lösa korsordet i dagens Metro. Efter ett tag fastnade vi. Men då kom en kund som en räddare i nöden och hjälpte oss! Det var så himla kul! En sån sak skulle aldrig hända i en vanlig butik! Stå och lösa korsord med sina kunder liksom. Helt galet!
Så jag är riktigt glad just nu! Har skrattat i princip hela dagen!

Nu ska jag laga lite mat. Sen ska jag färga håret. Får se om det blir filmkväll sen också. Känner att jag borde prioritera att få klart mitt CV. För det sitter jag fortfarande och pular med. Har hittat några intressanta jobb som jag ska söka.
Så får se hur kvällen kommer att se ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0