Jag ska ta tillbaka allt som är ditt.

Var nån dag sen jag skrev senast. Har varit för inne i att titta på The tribe för att skriva. När jag väl börjar titta på någon serie så blir jag så himla fast i det. Har redan kommit till avsnitt 22 och då har jag bara tittat på det två kvällar..

Idag var det så himla skönt att simma!! Kände hur hela kroppen skrek efter träning. Är glad att jag tog beslutet att börja träna. Det ger mig verkligen ett slags inre lugn. Har ju hållt på med detta i 5 veckor nu. Tycker personligen att jag är väldigt duktig. Känns bra med sån struktur! Så blir simning igen på fredag! 
Var fullt upp på jobbet idag också. Jag och Robin fixade med jeansen hela dagen! Först sorterade vi ut de som ska skickas till U-land, sen skulle de delas upp i kill- och tjejjeans. Och efter det blev det att ordna dem efter storlek. 
Skönt att ha fullt upp där med. Annars så brukar jag mest bara stå i kassan. Trevligt med lite omväxling. 

När jag och Robin var på lunch så mötte vi Sara. Hon skulle på arbetsintervju. 
Fick precis veta att hon fick jobbet också. Stort grattis till dig!! 

Sen jag kom hem har jag käkat middag och mörk choklad! Kände att jag fick unna mig lite såhär mitt i veckan. För det blir inte så mycket i helgen. Försöker leva nyttigt! 

Nu ska jag nog titta lite mer på The tribe. Sen är det sovdags! 

Har fått ett boktips som jag ska kolla upp också! Verkar intressant. 

(Blir kanske lite mycket matbilder nu för tiden! Men igår åt jag vegetariska tacos! Riktigt gott blev det. Tog salsasåsen som blev kvar och blandade det med quornbitar. Det borde ni testa!)

  

(Idag blev det vegetarisk wok!)



(Till efterrätt unnade jag mig Lindts mörka choklad med apelsinsmak!)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag gillar den bilden du har som header. Sjukt snygg tatuering! Kram Sarah

2009-03-18 @ 22:56:51
URL: http://ssssarah.blogg.se/
Postat av: Sara

tack för grattandet :-)

nu håller jag tummarna för dig :-)

åh, va GOTT med choklad mums

2009-03-19 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0