I can show you the world.

I can show you the world
Shining, shimmering, splendid
Tell me, princess, now when did
You last let your heart decide?

Idag har det varit en sjukt rolig dag! Vissa dagar bara älskar man att vara på praktiken! Dock så tror jag inte jag gjorde så värst mycket nytta idag. Stod nog mest bara och pratade. Men det är underbart det med. Och det är väl ändå till för att man ska må bra när man är där?
Dock så får jag ont i magen av att tänka på att jag ska flytta ifrån alla underbara människor jag lärt känna!
Har fått höra av tre personer idag att de vill att jag ska bo kvar.. De försöker ge mig tusen anledningar till att Gbg inte är någon bra stad att flytta till.
Och visst.. jag har mina tvivel jag med...
Men jag har tre månader på mig att bestämma mig!

Idag har jag också simmat! Var otroligt jobbigt. Kändes som att jag skrattat bort all min energi..
När jag kom hem gjorde jag en sallad. Sen så kikade jag på Andra avenyn och åt jordgubbar! Gott! Kände att jag ville ha något gott och nyttigt att äta.

Ska strax städa lite. För imorgon kommer det folk och ska titta på min lägenhet..

(Mina goda jordgubbar! Blir du sugen Sas?)

 

Kommentarer
Postat av: SAra

2009-03-03 @ 22:27:22
Postat av: Sara

Jag blev sjukt sugen på jordgubbar iaf :-) ser väldigt ovintrigt ut och jag skulle vilja att all snö bara försvann nu och det blev sommar...

2009-03-03 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0