Helgen!

Helgen har försvunnit väldigt fort!
I fredags var jag med Sandra. Blev lite Sanningens ögonblick på webtv, och sen såg vi filmen Twilight. Den är så himla bra!
Igår jobbade jag först i några timmar. Sen gick jag hem till Sas, först köpte jag en stoor påse godis. Hon lagade middag. Sen tittade vi på melodifestivalen. Blev riktigt spännande på slutet!
Jag sov där. Vaknade vid 10 imorse. Då sov hon fortfarande så jag tog fram en tidning och läste i 45 minuter, sen löste jag ett sudoku. Gick på otroliga 3 minuter!
Blev en del tv-tittade i några timmar när hon hade vaknat. Efter det så promenerade jag hemåt. Kändes välbehövligt med tanke på allt godis som ätits den här helgen.
Började laga mat så fort jag kom hem! Så nu har jag precis ätit.
Var vegetariskt idag igen och gjorde en ostpaj! Den blev supergod!

(Min goda vegetariska paj! Inge mer tacopaj för mig. Denna slår allt!)



(Köpte hem lite nyttigheter i fredags! Så nu kan jag göra både gulaschsoppa och vegetariska tacos!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! Det ser så gott ut... jag måste få smaka ;)

2009-03-15 @ 18:43:07
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0