Helgen då..

I fredags kom Sassa brassa mandelmassa hit. Hon går också under namnet Sara.. Vi åt tacos och kikade på film! Patrik 1,5 och Wallander blodsband blev det. Hade det riktigt trevligt. Måste göras om fler gånger!
Igår så jobbade jag först några timmar. Jag körde igång ett litet eget projekt med att sortera alla jeans i storleksordning och märka ut det tydligt så att kunderna ska ha lättare att hitta sin storlek. Så nu har jag blivit jeans-ansvarig. 
Det är skönt när man känner att man kan ta egna initiativ. 
Efter det tog jag en promenad hem och åt lite tacorester. Kvällen spenderades med Snuff, Vicky och Sandra. Blev massa godis och en film. När klockan var strax efter 12 på natten så drog vi på oss täckbyxor och tjockjackor oh begav oss till Södra. Där åkte vi pulka i 1 ½ timme. Det var så himla kul! Skrattade så himla mycket! Kändes kul att bara göra nått galet och barnsligt för en gångs skull. 
Idag så bestämde jag och Sara (Sara på min praktik) att vi skulle mötas vid ICA för att ta en promenad tillsammans. Hon tog med sig Alfons, sin lilla son, och så gick vi en ordentlig runda! Blev på hela 2 timmar och 40 minuter! Har nog aldrig tagit en så lång promenad förut. Men det kändes riktigt skönt efter allt godis som jag ätit under helgen. 

Jag börjar få lite panik över att flytta härifrån. Har fått ännu fler vänner nu på sistone. Så det känns riktigt jobbigt faktiskt. Jag trivs så otroligt bra här. 
Men jag vet iners inne att jag är redo att flytta. Sundsvall är ändå bara något tillfälligt. Det är som att Sundsvall blivit mitt behandlingshem. Och nu när jag mår bra igen är det dags att åka därfrån och börja leva livet på riktigt. 
Jag vill följa mitt hjärta och mitt sinne.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0