Godaste maten på länge!

Till middag idag har jag lagat vegetarisk lasagne. Det blev helt underbart gott! Har inte ätit så god mat på väldigt länge. Det är svårt att sakna kött när allt vegetariskt är så otroligt gott! Så nu har jag så jag kan ta med mig matlåda till jobbet också! Var första gången jag köpte en zucchini också. Har aldrig förr behövt köpa en sån. Den smakade inte så gott som den var. Men tillagad vad den riktigt god!
Så nu vet jag att jag kan bjuda på vegetarisk lasagne om någon ska äta här någon dag! Det och ostpaj är nog mina vegetariska favoriter!
Jag ska snart fixa efterrätt. Tänkte äta bananbitar med frysta hallon i!

Jag mår så otroligt bra! Min nya kost har gjort att jag hela tiden har så otroligt mycket energi! Jag är glad och lycklig!

(Vegetarisk lasagne.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0