Ge mig stjärnor och saturnus.

Jag gillar inte alla tankar som kommer när man sitter vaken på natten.
Alla funderingar över allt som ligger och lurar i framtiden.
Jag vill att de kommande två veckorna ska gå snabbt så jag kan få lite svar.
Jag har en massa frågor.
Har saker som jag behöver få säga.
Jag väntar både med spänning och rädsla.
Men jag kan ändå säga att de här månaderna varit värt allt!
För förstår ni hur mycket jag lärt mig om mig själv?
Och hur stark jag är nu!
Jag är nästan alltid glad nu för tiden.
Och jag mår otroligt bra!

Ge mig saturnus när natten är som mörkast.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är underbart att du mår så bra :)

2009-03-17 @ 04:59:15
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0