Fyra bugg och en coca cola.

Idag var det ännu en sån där väldigt konstig, men galet rolig dag!
Kan sammanfatta den med bugg, matchmaking, dubbeldate på mcdonalds och giftemål!
Okej, när jag skriver det så verkar det bara sjukt konstigt! Så kan förklara i stället.
Igår försökte ju Robin bugga med mig, men jag sa nej. Idag så tog han inte ett nej. Jag försökte klamra mig fast vid kassan och skrika: Ta Sara i stället. Men nej, det gick inte. Så han tog en svängom med mig, Jenny och Lena.
Matchmakingen är lite hemlig så den pratar vi inte högt om!
Dubbeldate med Sara, Robin och Mattias på mcdonalds! Ni förstår ju själva vilka som var paren! *Skratta* Nej, men seriöst, inte riktigt så kanske!

Nu håller jag på och tvättar. Känns som att det kommer bli en kul fredagskväll. Senare ska jag baka också! Samt färga håret! Intressant!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, de va en rolig dag (igen) jag vill inte sluta.. :-( bläää

hoppas håret blir bra :-) o kakorna ;-)

2009-03-06 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0