Det kommer bara leda till något ont.

Jag är trött och känner mig lite allmänt nere..

Var lite stressigt tidigare idag. När jag slutat jobba fick jag skynda mig hem, hann vara hemma 10 minuter, sen så tog jag bussen ner på stan igen. Följde med Sara och hennes kompisar; Maria och Mickis till birsta för att titta på EMD. Jag gillar inte EMD. Men ja, jag hade inget bättre för mig direkt. Blev en sen och väldigt onyttig middag i ensamhetens tecken. För när jag sagt hejdå så gick jag iväg till mc donalds och åt lite.
Den här veckan har det blivit lite si och så med maten. Tror det är för att jag är så nervös inför nästa vecka och tycker det är rätt jobbigt.. Men det löser sig säkerligen!

Funderar på om jag kanske ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0