Ung och förälskad.

Pratade nyss i telefon med Linda. Och så började vi prata om att jag alltid sparade alla sms när jag var yngre. Då var jag tvungen att läsa några för att se vad folk skrev till mig.
Och jag var väl lite kär i var och varannan kille kan jag tänka mig! Tänkte skriva ut några exempel här på vad killarna skrev till mig.
Jag var runt 16 år när jag fick dessa!

Från: M

Hej. Har just krypit ner i min säng.

Det är ganska tomt utan dig. Hoppas

vi ses snart igen.

Pussar från din favvo

Från: F

Hej! Vad gör du? Är dina föräldrar arga på dig?

Du är så fin. Hoppas vi syns snart.

Du är så vacker. Är vi ihop eller?

Jag kan komma till Vingåker idag så kan vi

pussas.

Från: M

Thihi. Sluta vara så gullig.

Men kom hit och pussa mig då.

Från: S

Hehe va sött ;-)

Ger inte bort pussar men nån kyss

vore trevligt.

Sov gott.


Från: J

Tja.

Jag saknar dig. Tänker på dig.

Du är mitt ljus i mörkret, du värmer mitt kalla inre.


Från: K

Vad gör min favorit-Frida då?


Från: H
Vi visste båda att det inte kunde bli nått mellan oss men ändå fanns det något den kvällen. Eller är det något jag bara har fått för mig? Något måste ju ha dragit oss till varandra. Varför gjorde vi det annars?

Haha, är lite kul att läsa. Finns massa fler. Men det där är några, och från OLIKA personer allihopa! Killtokig? Ja!


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! vad komiskt! Jag sparade också alla sms.. hade en liten anteckningsbok som jag skrev ner allt i. Fick panik om jag var tvungen o slänga sms utan att ha skrivit ner dem :P snacka om att man har haft sina märkliga dagar :)

2009-06-23 @ 19:29:04
Postat av: Jenny

Haha! vad komiskt! Jag sparade också alla sms.. hade en liten anteckningsbok som jag skrev ner allt i. Fick panik om jag var tvungen o slänga sms utan att ha skrivit ner dem :P snacka om att man har haft sina märkliga dagar :)

2009-06-23 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0