Suck it up ya sucker.

Fick en frågan om jag slutat blogga, så det är väl dags att skriva ett inlägg då! Jag tycker att alla varit dåliga med att uppdatera sina bloggar den senaste veckan.
Dock att jag inte har så mycket tid över ändå mellan jobbet och renoveringen. Men i mina andningspauser vill jag ha massa roliga saker att läsa! Så skriv mer allihopa!

Idag slutade jag redan kl. 14 för jag hade 4 timmar att ta ut! Det var skönt! Tog en promenad hem. Fortsatte med mitt eviga målande. Jag lovar! Snart, snart kommer jag lägga upp bilder på resultatet. Det är faktiskt inte så mycket kvar nu! Dock håller färgen på att ta slut.. Så blir nog inte klar idag. Men förhoppningsvis imorgon!
Annars då? på lördag firar vi ett år på butiken jag jobbar! Så då blir det lite extra roligt! Vi ska bjuda på godis och cider. Vi ska också stå på torget och ha vintage kläder på oss! Leka levande skyltdockor ungefär. Samt att vi kommer ha 20% på allt i butiken! Roligt! Jag hoppas på att det kommer mycket folk!
Försäljningen har faktiskt ökat den senaste tiden. Igår hade vi rekord! Så det var riktigt kul.

Känns som att jag isolerat mig jättemycket den senaste tiden! Jag är sugen på att umgås med lite folk nu. Hitta på något kul! Någon som är på?

Nu ska jag fortsätta titta på Grey's anatomy.

Ciao bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0