Spackla, spackla, s(liiipa).

Dålig uppdatering här!
Har inte haft tid att sitta så mycket vid datorn den här veckan! För det första jobbar jag heltid nu. Vilket innebär 9-18. Så kommer hem 18:30. Då blir det bara middag och renovering.
På tal om renoveringen så går det framåt, men det är inte lätt! Börjar fundera på vad jag gett mig in på egentligen. Det här med att spackla är otroligt svårt! Förstår inte hur man ska få till det snyggt.. försöker vara så noggrann som möjligt, men kanske inte är tillräckligt..

Annars så har det väl inte hänt så mycket i veckan.
Imorgon ska jag vara med Totte! Ska bli trevligt.
Så blir det renovering för hela slanten både lördag och söndag!

Nej nu får ni lite bilder i stället!

(Åt en Ben & Jerry's ikväll! Half baked hette den. Väldigt god! Dock mår jag riktigt illa nu!)



(Se jag har kommit en bit i alla fall! Eller jag kanske inte visat någon före-bild. Men garderoberna var i alla fall grå förut. Nu är de vita! Fint. Och en halv vägg är också vit. Framsteg!)



(Vackert ute ikväll. ^^)



(Sen måste jag bara lägga in den här bilden på pappa! Hittade den i min systers blogg. Tydligen fick han 13 rätt på tipset. 13 rätt är respekt brukar de ju säga. Åh, saknar min familj! Men får hålla ut en månad till!)


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

våran fjortis pappa! vi saknar dig med snurrplan! :)

2009-06-05 @ 12:31:34
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

snurplan*

2009-06-05 @ 12:31:59
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0