Snart 22 år..

Ja snart fyller jag år! Då blir det fest som vanligt. Är dock väldigt ledsen över att Monika och Frida inte kan komma.. Så vår årliga tradition kommer brytas..
Men kommer såklart bli glad över alla som kan komma!
Troligtvis blir det fest den 11:e juli. Så boka det datumet mina vänner.

Här nedanför kommer lite önskemål på vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Dock behöver man såklart inte köpa en enda liten sak om man inte vill! De här tipsen är främst till mina syskon och de som står mig närmast!
Jag är ingen bortskämd brat!
Vattenpipa (röd eller lila), rökelser, sodastream, olika ljuslyktor, krukväxter i massor!, färgade glas, någon söt tekanna med minst två tillhörande koppar.
Tycker inte att jag har så stora krav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0