She is my sin.

Ännu en gång sitter man här med gråten i halsen och mår sådär allmänt dåligt.. Eller nu ljög jag. Gråten har redan fått forsa. Men har lyckats sansa mig.
Men som vanligt är det väl ingen fara.. jag rycker upp mig gång på gång på gång på gång.

Idag då? Ja jag hade väl tänkt att ta mig ut på en promenad. En lång sådan! För den här helgen har varit för seg. Sovit till 1-2 på dagarna och bara suttit vid datorn resten av tiden. Det var inte så jag ville spendera min lediga tid. Men orken har inte funnits. Så jag längtar faktiskt till att börja jobba imorgon. Träffa folk igen! Det är inte bra att isolera sig såhär.
För det är absolut inte samma sak att prata med folk på msn hela dagarna. Känner mig som ett freak just nu.
Jag vet inte varför, men jag strök en t-shirt och gjorde mig lite fin. Jo jag vet varför egentligen. Men det var dumt. För vad trodde jag egentligen? Att jag skulle få träffa henne? Dröm söta drömmar Frida.
Och nu blir detta lite för eget. Så nu ska jag definitivt gå ut och gå!

Ciao bella.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

gråt aldrig över någon som inte skulle göra det för dig, och gråt absolut aldrig över någon som inte är värd dina tårar.

2009-06-22 @ 23:51:56
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre snart.



Sv: Nej, det är faktiskt inte den soffan, den här är lite annorlunda :)

2009-06-23 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0